Skupina Ježići

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

MJESEČNI PLAN I PROGRAM ODGOJNO – OBRAZOVNOG RADA ODGOJNE SKUPINE “JEŽIĆI” ZA MJESEC STUDENI

ŽIVOTNO – PRAKTIČNE I RADNE AKTIVNOSTI

  • Samostalno oblačenje i svlačenje
  • Samostalno obuvanje i izuvanje
  • Pranje ruku prije i poslije jela/nakon obavljanja nužde, umivanje nakon jela
  • Samostalno pospremanje igračaka i sobe dnevnog boravka; igrališta
  • Samostalno uzimanje hrane i napitaka tijekom svih obroka
  • Samostalno uzimanje/kidanje papirnatih ubrusa
  • Hranjenje ribica u akvariju
  • Vađenje koštica iz bundeve
  • Izrada hranilica za ptice

 

RAZNOVRSNO IZRAŽAVANJE I STVARANJE

  • Crtanje (po izboru djece/rođendanske čestitke, bundeve)
  • Slikanje i oslikavanje (temperama, vodenim bojama – bundeve,…)
  • Modeliranje (slanim tijestom/plastelinom/glinom)
  • Lijepljenje (kolaž papir, novinski papir, izrada slika – koštice od bundeve)
  • Rezanje škaricama (trakice)
  • Otiskivanje (kartonskim tuljcem, prstima, dlanom – presjek tikvice,…)

 

ISTRAŽIVAČKO – SPOZNAJNE AKTIVNOSTI

  • Listanje i promatranje (knjiga, časopisa, slika, enciklopedija – o ljudskim pravima i pravima djece, jeseni, jesenskim plodovima i poslovima)
  • Poklapaljke, umetaljke, memory
  • Izrada plakata o pravima djece (dječje želje)
  • Istraživačko manipuliranje predmetima (voda, tijesto, koštice iz bundeve,…)
  • Gledanje dokumentarnih filmova i uočavanje promjena u prirodi u jesen („Beautiful nature autumn“), promatranje ponašanja ptica stanarica (hranjenje ptica stanarica)
  • Istraživanje bundeva ( unutrašnjost bundeve – tekstura, boja, koštice…)
  • Obilježavanje važnijih datuma (uz razgovor): “Svjetski dan izumitelja” (09.11.); “Dan ljubaznosti” (13.11.); “Međunarodni dan tolerancije” (16.11.); “Međunarodni dan dječjih prava” (20.11.)

 

UMJETNIČKE AKTIVNOSTI

  • Ponavljanje pjesmica i brojalica
  • Pjevanje, plesanje
  • Interpretiranje slikovnica i priča (teme vezane uz prava djece)
  • Slušanje i interpretacija dječjih pjesmica
  • Gledanje edukativnih filmova – “Za svako dijete” (UNICEF)
  • Opisivanje i prepričavanje (slika prema slijedu – slike jeseni)

 

RAZNOVRSNE IGRE

  • Pokretne igre
  • Igra padobranom
  • Zidne i stolne igre
  • Konstruktivne igre
  • Simboličke igre
  • Gestovne igre

 

SPECIFIČNE AKTIVNOSTI S KRETANJEM

  • Jutarnja tjelovježba
  • Tjelesno vježbanje (hodanje prema zadacima i uz trčanje, skakanje (sunožno, na jednoj nozi), padobran i loptice, „Dan – noć“ igra)
  • Šetnja bližom i širom okolicom grada
  • Ples uz pokret
  • Igra na otvorenom (na igralištu/dvorištu)
  • Plesne igre (“Hoki – poki”, “Ples stolica”)

 

DRUŽENJA I DRUŠTVENO ZABAVNE

  • Proslave rođendana
  • Svakodnevna zajednička igra s djecom iz drugih skupina

 

 

 

 

 

 

 

 

error: Content is protected !!